mandag den 1. oktober 2012




3 Cross Media produktioner




Big Brother med ræve + Happening og markedsføring
I 2010 valgte Channel 4, at droppe Big Brother og har siden da ledt efter en erstatning. Som et forsøg, valgte de i foråret 2012 at satse alternativt og lave en stort multimedie event udelukkende med fem ræve familier som hovedpersoner. Resultatet blev skævt, overraskende og unikt. 





De unge Mødre facebook side + De Unge Mødre hjemmeside
En af de længst levende reportageserie i verden har en meget stor fanskare på Facebook, med langt over 40.000 brugere. Mange er aktive og debattere og bruger fansiden, som EB' Nationen. Derudover linker fansiden til De Unge Mødres online univers på Kanal 4's hjemmeside. Her har hver medvirken sin egen underside med fraklip og små indslag fra programmerne. Desuden producere Sand TV også unikt materiale til hjemmesiden, så brugerne får en ekstra oplevelse der. Bl.a. "Bag om"-videoer m.m.



Interaktiv Zulu-sitcom
I 2013 har en ny sitcom premiere på TV2 Zulu. Første afsnit blev sendt lige efter Zulu Comedy Galla og var et såkaldt pilot afsnit. - En slags teaser, som blev brugt til at gøre seererne opmærksomme på universet. Herefter blev seererne opfordret og inviteret til, at sende deres egne historier ind til manuskriptforfatterne. På den måde forsøger Zulu at skabe en bruger baseret fiktionsserie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar